JE ABONNEMENT BIJ LOEK

Je bent wel toe aan iets nieuws. Liefst iedere dag. Dus je neemt een abonnement op ontelbare brillen bij LOEK. Vul al je gegevens correct in en kies direct je eerste bril. Je gaat het abonnement aan van 9,99 per maand voor tenminste 3 maanden en is daarna maandelijks opzegbaar. Je abonnement opzeggen doe je hier.

JE ACCOUNT BIJ LOEK

Door een abonnement te nemen, creëer je een accountpagina. Hier kun je al je gegevens inzien en zo nodig wijzigen. Bijvoorbeeld je factuuradres en een eventueel afwijkend bezorgadres. Je kunt bij iedere bestelling je bezorgadres wijzigen tijdens het kiezen.

EEN LOEK KIEZEN

Je bril kiezen is verrassend eenvoudig. Je kunt op de dames- of herenmodellen pagina’s kiezen uit de laatste nieuwe modellen.
Bevalt de LOEK? Klik op kiezen en bevestig je keuze in je shoppingbag. LOEK werkt er hard aan je bril binnen gemiddeld drie werkdagen op je deurmat te hebben. Je bril wordt verpakt in een handzame bewaardoos en past gewoon door je brievenbus.
Je mag zoveel brillen kiezen als je wilt. Als je hem in huis hebt is hij helemaal van jou. Je mag dezelfde bril ook twee, drie of honderdmaal bestellen. Wel alleen met jouw specifieke sterkte.

JE LOEK IN DE JUISTE STERKTE

Zoals je zult zien hebben we je sterkte nodig voor goed geslepen glazen. Dit ‘brilrecept’ kun je gratis opvragen bij je huidige brilopticien. Heb je al heel lang geen meting gehad? Dan kun je op deze plek een afspraak maken voor een gratis meting.
Vooralsnog kun je online géén multifocale glazen bestellen. Je kunt bij LOEK een montuur met glazen mét en zonder sterkte bestellen. Benieuwd hoe jouw brilrecept is opgebouwd? Uitleg vind je hier.

DE KWALITEIT VAN JE LOEK

Al onze monturen worden geproduceerd volgens de in Nederland geldende, strenge, ISO kwaliteitsnormen. Dit gaat ook op voor het slijpen van onze glazen. Dit wordt in Nederland door vakbekwame medewerkers van LOEK gedaan. Door een laatste keuring uit te voeren net voor verzending, weet jij zeker dat je een bril van topkwaliteit in handen hebt. Zo kunnen wij je ook de wettelijke garantie bieden die voor online producten geldt.
Ben je niet tevreden over je LOEK? Zoals je begrijpt is een nieuwe bril kiezen goedkoper dan retour zenden. Tenzij je glazen niet goed geslepen zijn of de bril niet in goede staat is bezorgd. In dat geval kun je door een bericht naar info@teamloek.nl je keuze in een goede uitvoering bemachtigen.

DECLAREREN MET LOEK

Ben je verzekerd voor je bril of contactlenzen? LOEK declareert gratis jouw kosten bij je verzekeraar. Zo wordt jouw nieuwe collectie brillen wel héél betaalbaar.

CONTACT MET LOEK

Als er iets niet klopt, of als je een vraag hebt, dan kun je gewoon met ons bellen: van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 17.00 uur bereikbaar op: 0800 - 4444 333. Liever mailen? Stuur dan een mailtje naar info@teamloek.nl of je gebruikt de online chatfunctie.