BESTELLEN

Shoppen bij LOEK is leuk! Member zijn van LOEK geeft je heel veel voordeel. Schrijf je in voor de nieuwsbrief en wij houden je op de hoogte van de nieuwste trends en aanbiedingen.

 

Bestel en profiteer!

    1. Maak een keuze via het hoofdmenu. Via een dropdown menu kun je een selectie maken. LOEK bied je een groot scala aan producten en met de zoekfilter kun je extra specificeren.
    2. Klik op een product om naar de productpagina te gaan. Hier vind je extra informatie en productfoto’s. Bij een groot aantal brillen kun je gebruik maken van de pasmodule. Gebruiken een tablet of smartphone met camera aan de voorkant, een computer met webcam of upload jouw foto en LOEK laat je een preview zien van hoe deze bril bij jou staat!
    3. Heb je jouw aankoop bepaald? Vul je oogmeetgegevens in. Voor brillen kun je deze vanuit je memberpagina ophalen. Bestel je contactlenzen? Dan dien je de meetgegevens handmatig in te voeren, deze kunnen namelijk afwijken van jouw brilrecept.
    4. Klaar? Klik je product IN SHOPPINGBAG en shop verder of klik rechtsboven op de pagina op SHOPPINGBAG om je bestelling af te ronden.
    5. Bij iedere aankoop heb je minimaal 3 brilcredits nodig. Ben je een nieuwe klant dan ontvang je 2 brilcredits gratis, zodat je direct een order kunt plaatsen voor maar 1 brilcredit. Heb je tijdens vervolgorders niet voldoende brilcredits te besteden? LOEK bied je de volgende opties:
      - je gemaakte keuze toevoegen aan je favorieten . Je favorieten kun je terugvinden op jouw memberpagina.
      - een extra brilcredit toevoegen in je shoppingbag. In geval van retour houd je deze als tegoed.
    6. In je shoppingbag controleer je de order en vervolgens je verzendgegevens. Hier kun je nog producten verwijderen of je verzendadres wijzigen. Hierna kun je de order BEVESTIGEN.
    7. Heb je een bijbetaling? Lever dan, indien je deze hebt, extra credits in of maak een keuze tussen de betaalmethodes iDeal of Creditcard.
    8. Bedankt voor je order! LOEK stuurt je een mail met een overzicht van de door jouw gemaakte order. Jouw aankoop wordt in behandeling genomen en komt zo spoedig mogelijk naar je toe.
    9. In je pakket vind je de factuur welke je kunt declareren bij je verzekering. Heb je aangegeven dat LOEK je factuur declareert dan hoef je niets te doen. Wij houden je op de hoogte.

Je hebt de mogelijkheid het product dat je online hebt besteld binnen 14 dagen te retourneren.

Veel plezier met jouw nieuwe LOEK!

 

KLANTENSERVICE

LOEK helpt je graag! Wil je bijvoorbeeld meer over je membership bij LOEK weten, hoe je met LOEK recht hebt op scherpe prijzen of hoe je jouw membership kunt terugvorderen bij jouw zorgverzekeraar?

 

De LOEK klantenservice staat altijd voor je klaar. Je kunt ons bereiken op de volgende manieren:

      • Online telefoneren: gebruik de button aan de rechterzijde van je scherm ‘Klik voor advies’.*
      • Chatten met de klantenservice kan via de button ‘Klik voor advies’ aan de rechterzijde van je scherm.*
        Buiten kantooruren kun je via de chatservice een mail versturen.
      • Je kunt LOEK telefonisch bereiken via 0800 - 4444333 (gratis). Tijdens kantooruren, openingstijden: maandag t/m vrijdag 09.00 uur tot 17.00 uur.
      • LOEK mailen is altijd mogelijk, via info@teamloek.nl.
      • Meer informatie is ook te vinden op onze Facebookpagina, via ons Twitteraccount, op onze Instagram en Pinterest. We reageren tijdens openingstijden op berichten op social media.

 

BETALEN

Je kunt maar liefst 4 aankopen per jaar doen voor maar € 15,- per maand. Keuze uit brillen (bijziend of verziend), zonnebrillen en contactlenzen. Brillen zijn inclusief ontspiegelde en LOEK geharde kwaliteitsglazen. Er is volop keuze uit (merk)monturen en (merk)zonnebrillen. Kies je voor een designmontuur of zonnebril van een topmerk, dan betaal je een kleine toeslag of lever je extra brilcredits in. Zelfs voor topmerk brillen ben je voordeliger uit bij LOEK! Exclusief voor LOEK-vrienden, zijn er geregeld speciale LOEK-deals in samenwerking met andere merken. Ben je een nieuwe klant dan ontvang je 2 brilcredits (t.w.v. € 15,- per stuk) gratis! Ga naar WORD MEMBER in het hoofdmenu en schrijf je in. 

Wil je meer dan 4 aankopen doen per jaar voor de speciale LOEK prijzen? Tijdens het koopproces kun je extra brilcredits ter waarde van € 15,- aanschaffen en direct profiteren. In geval van retour wordt deze bij je brilcredits als tegoed bijgeschreven.

 

BETAALMETHODEN

iDeal is een online betaalsysteem dat door Nederlandse banken is ontwikkeld. Met iDeal kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. Om gebruik te maken van iDeal hoef je geen account aan te maken of je te registeren. Maak je gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kun je direct met iDeal betalen. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van jouw eigen bank. Voor Belgische klanten geldt Mr Cash.

 

MEMBERSHIP

De minimale duur van een membership is 3 briltermijnen. De termijnbedragen worden door middel van een automatische incasso afgeschreven van een door jou opgegeven rekeningnummer. De eerste termijn zal ter bevestiging van je bankrekeningnummer direct betaald moeten worden. Alle LOEK prijzen zijn inclusief BTW.

In jouw persoonlijk account op de website van LOEK, kun je onder MIJN MEMBERSHIP jouw nog te besteden brilcredtis inzien.

LOEK is graag transparant en doet niet aan wurgcontracten en is daarom altijd direct opzegbaar. Opzeggen kan per mail naar info@teamloek.nl of schrijf naar LOEK postbus 21417, 3001 AK Rotterdam. Pas na het ontvangen van een bevestiging vanuit LOEK is een opzegging definitief. Na ontvangst van de opzegbevestiging zijn eventuele resterende credits nog één maand geldig.

 

VERZENDEN

LOEK levert je aankoop zo spoedig mogelijk. Het afleveren van jouw bestelling wordt verzorgd door PostNL. LOEK streeft ernaar zoveel mogelijk bestellingen door de brievenbus te bezorgen, zodat je hier niet voor hoeft thuis te blijven. Wanneer een bestelling niet door de brievenbus past, wordt deze als pakket verzonden door PostNL. Voor de levering betaal je geen verzendkosten.

 

LEVERTIJDEN

Indien de producten voorradig zijn en voor 12.00 uur worden besteld, worden deze dezelfde werkdag verstuurd door PostNL. Wij vertrouwen erop dat jouw bestelling binnen 48 uur wordt afgeleverd door PostNL. Kies je een bril met glazen op sterkte dan wordt deze binnen 5 werkdagen verzonden. Indien een product niet voorradig is, wordt deze dezelfde werkdag besteld bij de fabrikant en zodra bij ons binnen, naar je toegestuurd. Wij verwachten je bestelling dan binnen een week te kunnen versturen.

 

RETOURNEREN

Vanzelfsprekend moet je nieuwe bril comfortabel zitten en moet je er perfect mee kunnen zien. Je hebt 14 dagen na ontvangst van je bestelling het recht om je aankoop retour te sturen. Je ontvangt binnen 30 dagen de betaalde brilcredits op je account en het bedrag van de eventuele bijbetaling van jouw bestelling retour. De kosten voor het retourneren van je bestelling zijn voor je eigen rekening. Indien je bestelling als brievenbuspost is verstuurd, raden wij je aan deze tevens als brievenbuspakket te versturen via PostNL. Dat scheelt in de kosten. De verpakking mag niet beschreven, incompleet, geopend of beschadigd zijn. Wij willen je vragen het retourformulier te gebruiken dat je vindt bij je bestelling en de bestellingen op te sturen naar:
LOEK
Postbus 21417
3001 AK Rotterdam

 

MEMBERPAGINA

Op je persoonlijke memberpagina vind je jouw persoonlijke gegevens en informatie over je membership zoals je beschikbare brilcredits, wanneer de volgende brilcredit vrij komt, het laatste nieuws met aanbiedingen en de door jouw geselecteerde favorieten. Ben je nog geen member? Schrijf je dan hier in en geniet van alle voordelen.